Veelgestelde vragen

Heeft u een specifieke vraag? Of wilt u graag meer informatie over een bepaalde service? Kijk hieronder of uw vraag erbij staat. Zo niet: neem vooral contact op met Online Schiphol Taxi en wij doen ons best uw vragen zo goed en volledig mogelijk te beantwoorden. Heeft u speciale wensen? Schroom niet om deze aan ons kenbaar te maken: graag kijken wij naar wat wij voor u kunnen betekenen.

De datum of het tijdstip van mijn terugreis is nog onbekend. Toch wil ik graag door Online Schiphol Taxi opgehaald worden van Schiphol. Kan dat?

Jazeker! Omdat wij veel ritten maken tussen Amsterdam en Schiphol is er vaak een van onze chauffeurs in de buurt. Bovendien zijn wij 24 uur per dag beschikbaar én bereikbaar. En dat 7 dagen per week. Zodra u bent geland met het vliegtuig, neemt u contact op met het centrale telefoonnummer van Online Schiphol. Tegen de tijd dat u door de douane bent en uw bagage heeft opgepikt, staat er waarschijnlijk al een taxi van Online Schiphol Taxi voor u klaar bij de juiste aankomsthal. Uiteraard kunt u ook vanuit het buitenland contact met ons opnemen om uw vervoer van Schiphol naar huis te bespreken.

Ik heb een taxi besproken bij Online Schiphol Taxi om mij op te halen op Schiphol. Wat als mijn vlucht plotseling eerder aankomt of juist vertraging oploopt

Geen probleem! Er staat een chauffeur van Online Schiphol Taxi bij de juiste aankomsthal voor u klaar. Bij het reserveren van uw taxi kunt u uw vluchtnummer aan ons doorgeven. Op de dag dat uw terugreis gepland staat, worden uw vluchtgegevens gecontroleerd zodat wij op de juiste tijd kunnen voorrijden bij Schiphol. Heeft u een hele vroege vlucht? Dan checken wij de aankomsttijd van uw vluchtnummer ruim van te voren zodat wij u niet mislopen.